ח"כ מלכיאלי: "כל הטרפת כאן בגלל איש אחד שקרן ורמאי"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מלכיאלי: "כל הטרפת כאן בגלל איש אחד שקרן ורמאי"

    יו"ר סיעת ש"ס מיכאל מלכיאלי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף בחריפות את יו"ר ימינה ומאשים אותו בהקמת ממשלת השמאל, "ברגע שבנט היה אומר שאין קואליציה אחרת רק ממשלת ימין, גדעון סער היה מגיע"

    צילום: פלאש 90
    8:53
    03.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הדיירים הונחו להסתגר: שריפה פרצה בבניין בירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לסכנת הממשלה על רקע מינוי הצפוי של ליברמן לשר האוצר ונתינת וועדת הכספים לישראל ביתנו, "אנחנו נלחם ונעכב כל מה שנוכל כדי שלא יפגעו השכבות החלשות ועולם התורה". מלכיאלי סירב להתייחס לשמועות כי דרעי יתפטר מהכנסת ברגע שילכו לאופוזיציה.

    על היריבות האישית בין נתניהו לבנט, מיכאלי משיב כי לא בגלל היריבות קמה ממשלת השמאל, "הימין הצליח להביא 65 מנדטים וזה יכולת להקים קואליציה ברורה שתשרת את כל האינטרסים של הימין. אבל בגלל איש אחד שהוא שקרן, והלך בזמן פוגרומים וטילים על על הארץ, הוא הלך עם מרצ וגלעד קריב מהעבודה להקים ממשלה, בעוד הוא משקר שאין מו"מ, בגלל האיש הזה אנחנו נמצאים בטרפת הזאת".

    על האפשרות של הקמת ממשלת ימין מסביר מלכיאלי, "ברגע שבנט היה אומר שאין קואליציה אחרת רק ממשלת ימין, גדעון סער היה מגיע, כי לא הייתה לו אפשרות אחרת. בחירות לא טובות לבנט וסער. הציעו לבנט הצעה נדיבה מאוד ובכל זאת הוא לא רצה. זה שיגעון של בנט. יום אחרי שיוציאו את נתניהו מה יעשו אלקין ובנט עם הורביץ?".

    על הבחירות לנשיאות: "ש"ס חתמה לשני המועמדים לנשיאות, ביום רביעי כולם ידעו מה עושים, כרגע אין החלטה".

     

     



    0 תגובות